معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

۱۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶ ق.ظ

کاربرد تسمه نوار نقاله

کاربرد تسمه نوار نقاله

 کاربرد تسمه نوار نقاله در بسیاری از صنعت ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.   از تسمه نوار نقاله برای حمل مواد استفاده می شود  تسمه نوار نقاله از قدرتمند ترین قطعه های صنعتی است که در بسیاری از صنعت ها از آن استفاده می شود.

کاربرد تسمه نوار نقاله در بسیاری از صنعت ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.


از تسمه نوار نقاله برای حمل مواد استفاده می شود. تسمه نوار نقاله از قدرتمند ترین قطعه های صنعتی است که در بسیاری از صنعت ها از آن استفاده می شود. معمولا از تسمه نوار نقاله برای جابه جایی استفاده می شود.

     در تسمه نوارنقاله هرچه الگوریتم به صورت صعودی باشد ، ضخیم شدن تسمه ها بیشتر می شود. از تسمه نوار نقاله در بسیاری از صنعت ها اعم از : صنعت سیمان ، شن و ماسه ، گچ ، کاشی و بسیاری از صنعت های دیگر استفاده می شود. تسمه نوار نقاله بصورت آجدار نیز تولید می شود.

در ایران و بسیاری از کشور های دیگر تسمه نوار نقاله تولید و برای مصرف به بازار در صنعت ها و کارخانه های مختلف ارائه می شود. تسمه نوار نقاله از قطعات صنعتی پر کاربرد است.

کاربرد تسمه نوار نقاله در صنایع انتقال

کاربرد تسمه نوار نقاله دربسیاری از صنعت های انتقال و جابه جایی می باشد. از تسمه نوار نقاله در انتقال شن و ماسه در صنعت شن و ماسه و همچنین در انتقال زغال سنگ در صنعت زغال سنگ استفاده می شود. از تسمه نوار نقاله در کشورهای اروپایی و آسیایی بسیار استفاده می شود. بعنوان مثال از کشور چین هر ساله مقدار زیادی تسمه نوار نقاله وارد ایران می شود.

 کاربرد تسمه نوار نقاله دربسیاری از صنعت های انتقال و جابه جایی می باشد.    از تسمه نوار نقاله در انتقال شن و ماسه در صنعت شن و ماسه و همچنین در انتقال زغال سنگ در صنعت زغال سنگ استفاده می شود.  ز تسمه نوار نقاله در کشورهای اروپایی و آسیایی بسیار استفاده می شود. بعنوان مثال از کشور چین هر ساله مقدار زیادی تسمه نوار نقاله وارد ایران می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل   info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com  

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۰ ، ۱۰:۵۶
پریسا سهرابی
جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴ ق.ظ

فروش تسمه تردمیل

فروش تسمه تردمیل

   فروش تسمه تردمیل در بسیاری از شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.   از تسمه تردمیل در ساخت تردمیل استفاده می شود.   تسمه تردمیل در اندازه های مختلف تولید می شود.

فروش تسمه تردمیل در بسیاری از شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.


از تسمه تردمیل در ساخت تردمیل استفاده می شود. تردمیل یکی از وسایل های ورزشی خیلی مهم در باشگاه های ورزشی است. در تردمیل اصلی ترین قطعه تسمه تردمیل می باشد. تسمه تردمیل در اندازه های مختلف تولید می شود.

تسمه تردمیل برای سازندگان وسیله ورزشی از جمله تردمیل بسیار اهمیت دارد. کیفیت تسمه تردمیل باید بالا باشد .خرید و فروش تسمه تردمیل برای شرکت هایی که تسمه تردمیل را در اختیارباشگاه های ورزشی قرار می دهند بسیار اهمیت دارد.

      

فروش تسمه تردمیل و کارایی تسمه تردمیل

فروش تسمه تردمیل و کاربرد آن بستگی به چند مورد دارد که شامل ابعاد آن ، ضخامت و جنس آن.  البته این نکته قابل ذکر است که تسمه تردمیل از جنس لاستیکی است.   برای خرید تسمه تردمیل اولین کاری که باید انجام داد، این است که باید تسمه را از تردمیل جدا کرد.

فروش تسمه تردمیل و کاربرد آن بستگی به چند مورد دارد که شامل ابعاد آن ، ضخامت و جنس آن. البته این نکته قابل ذکر است که تسمه تردمیل از جنس لاستیکی است. تسمه تردمیل به شکل گریپ نیز می باشد. برای خرید تسمه تردمیل اولین کاری که باید انجام داد، این است که باید تسمه را از تردمیل جدا کرد.

از دلایل اینکه اول باید تسمه را از دستگاه تردمیل جدا کرد این است که ، اندازه و سایز تسمه در طول و عرض مناسب باید برش داده شود. اگر که وقت اندازه گیری تسمه از تردمیل جدا نشود باعث اشتباه در اندازه گیری می شود. تسمه تردمیل را باید معمولا بین 4 تا 6 سال تعویض کرد.

 تسمه تردمیل را در زمان گفته شده باید تعویض کرد ، زیرادر آن مدت تسمه تردمیل فاسد می شود، حتی اگر که از تسمه استفاده نشده باشد. 

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال آخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل info@pishrobelt.com

وب سایت www.pishrobelt.com

 

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۰۰ ، ۱۱:۱۴
پریسا سهرابی
پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴ ق.ظ

فروش تسمه نوار نقاله

فروش تسمه نوار نقاله 

فروش تسمه نوار نقاله  در بسیاری ازشرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.  از تسمه نوار نقاله برای جابه جایی استفاده می شود. تسمه نوار نقاله بسیار قدرت دارد.  فروش تسمه نوار نقاله در ایران بسیاراست.

فروش تسمه نوار نقاله  در بسیاری ازشرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.


از تسمه نوار نقاله برای جابه جایی استفاده می شود. تسمه نوار نقاله بسیار قدرت دارد. فروش تسمه نوار نقاله در ایران بسیاراست. تسمه نوار نقاله از ترکیب منجید و لاستیک است.

فروش تسمه نوار نقاله به دلیل اینکه در بسیاری از صنعت ها برای جابه جایی استفاده می شود ، بسیار اهمیت دارد. بعنوان مثال در صنعت سیمان و ماسه از تسمه نوار نقاله برای جابه جایی استفاده می شود. تسمه نوار نقاله درایران نیزتولید می شود.ایران در طی چند سال اخیر از تولید کنندگان خوب تسمه نوار نقاله می باشد. در ایران نیز از تسمه نوار نقاله بسیار استفاده می شود.

از تسمه نوار نقاله در صنعت های ذیل استفاده می شود که شامل:

  • در صنعت شن و ماسه
  • درصنعت سیمان
  • در صنعت گچ
  • در صنعت آجر
  • در صنعت کاشی

همانطور که در مطالب ذکر شده ازانواع تسمه و تسمه نوار نقاله در بسیاری از صنعت ها از جمله مواد ذکر شده استفاده می شود.

فروش تسمه نوار نقاله تهران

تسمه نوار نقاله را در بسیاری از صنعت ها استفاده می کنند.  تسمه نوار نقاله را در بسیاری از صنعت ها استفاده می کنند.  از استفاده های بسیار مهم تسمه نوار نقاله می توان به معدن زغال سنگ اشاره کرد.

تسمه نوار نقاله را در بسیاری از صنعت ها استفاده می کنند. از استفاده های بسیار مهم تسمه نوار نقاله می توان به معدن زغال سنگ اشاره کرد. کیفیت تسمه نوار نقاله در کارخانه های کشورهای اروپایی و آسیایی بسیار کاربرد دارد. از کشورهای آسیایی و اروپایی تسمه های زیادی وارد ایران می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل   info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com  

 

 

 

 

 

 

    

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۰ ، ۱۰:۴۴
پریسا سهرابی
پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰ ق.ظ

فروش تسمه کارتن سازی

 فروش تسمه کارتن سازی

فروش تسمه کارتن سازی برای صنعت های مختلف اهمیت بسیاری دارد.  تسمه کارتن سازی بخصوص در صنعت های بسته بندی بسیار لازم و با اهمیت است.  در صنعت های مختلف از تسمه کارتن سازی استفاده می شود. تسمه نقاله pvc و تسمه نقاله گریپ در صنعت های مختلف کاربرد های زیادی دارند.

فروش تسمه کارتن سازی برای صنعت های مختلف اهمیت بسیاری دارد.


تسمه کارتن سازی بخصوص در صنعت های بسته بندی بسیار لازم و با اهمیت است. در صنعت های مختلف از تسمه کارتن سازی استفاده می شود. تسمه نقاله pvc و تسمه نقاله گریپ در صنعت های مختلف کاربرد های زیادی دارند.

ازتسمه نقاله pvc و تسمه نقاله گریپ در صنعت بسته بندی استفاده می شود. تسمه نقاله گریپ و تسمه نقاله pvc  در سه رنگ کرم ، مشکی و سبز برای صنعت های مختلف و کارایی های مختلف تولید و به بازار مصرف ارائه می شود. تسمه کارتن سازی در صنعت ها اهمیت زیادی دارد چون که برای بسته بندی استفاده می شود.

فروش تسمه کارتن سازی برای بسیاری از شرکت ها و بازرگانی ها اهمیت زیادی دارد. فروش تسمه کارتن سازی که کارایی لازم را در صنعت مورد نظر داشته باشد بسیار مهم است.

فروش تسمه کارتن سازی باکیفیت

از تسمه کارتن سازی در صنعت کارتن سازی استفاده می شود و همچنین ازکارتن برای بسته بندی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود. صنعت بسته بندی از صنعت های بسیار مهم می باشد. بسیاری از صنعت ها برای محافظت از کالاهای خود باید از کارتن استفاده کنند.

از تسمه کارتن سازی در صنعت کارتن سازی استفاده می شود و همچنین ازکارتن برای بسته بندی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود.   صنعت بسته بندی از صنعت های بسیار مهم می باشد. بسیاری از صنعت ها برای محافظت از کالاهای خود باید از کارتن استفاده کنند.   بسیاری از صنعت ها برای محافظت از کالاهای خود باید از کارتن استفاده کنند.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

این بازرگانی با واردات مرغوب ترین و بهترین تسمه کارتن سازی توانسته جایگاه خوبی را در بین کارخانه ها و صنعت بسته بندی پیدا کند.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل  info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۱:۱۰
پریسا سهرابی
جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۴۵ ب.ظ

تولید تسمه

تولید تسمه

تولید تسمه در بسیاری از کشورها از اهمیت بالایی برخورداراست.  درخرید تسمه برای صنعت و کاربرد خود باید بسیاردقت کرد.  تولید تسمه از این جهت بسیار اهمیت دارد که ، از تسمه برای انتقال و جابه جایی در بسیاری ازصنعت های مختلف استفاده می شود.

تولید تسمه در بسیاری از کشورها از اهمیت بالایی برخورداراست.


درخرید تسمه برای صنعت و کاربرد خود باید بسیاردقت کرد. در بسیاری از کشورها تولید تسمه بسیار رونق دارد . انواع تسمه ها در شکل ها و انواع رنگ برای مصارف مختلف تولید و به بازارفروش ارائه می شود.

تولید تسمه از این جهت بسیار اهمیت دارد که ، از تسمه برای انتقال و جابه جایی در بسیاری ازصنعت های مختلف استفاده می شود. از تسمه درصنعت ها و کارخانه های مختلفی استفاده می شود. استفاده از تسمه در صنعت های مختلف بیشتر بخاطر سرعت بخشیدن به کارها و تولیدات هر کارخانه و یا هر صنعتی است.

     تولید تسمه و فروش تسمه

در صنعت خرید و فروش تسمه کیفیت و کارایی تسمه مورد نظر بسیار اهمیت دارد. کیفیت تسمه اگر پایین باشد آن کارایی لازم را نخواهد داشت. تولید تسمه و فروش تسمه از صنعت های بسیار اهمیت دار بسیاری از شرکت های مختلف است. از کاربردهای مختلف تسمه در صنعت های مختلف می توان به موارد ذیل اشاره کرد که شامل:

  • در صنعت مواد غذایی
  • در صنعت کاشی و سرامیک
  • در صنعت داروسازی
  • در صنعت نان و شیرینی
  • در صنعت مواد شیمیایی
  • در صنعت ورزشی و تولید کالاهای ورزشی

در صنعت خرید و فروش تسمه کیفیت و کارایی تسمه مورد نظر بسیار اهمیت دارد.   تولید تسمه و فروش تسمه از صنعت های بسیار اهمیت دار بسیاری از شرکت های مختلف است.    تولید تسمه و فروش تسمه از صنعت های بسیار اهمیت دار بسیاری از شرکت های مختلف است

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

این بازرگانی با واردات مرغوب ترین و بهترین تسمه کارتن سازی توانسته جایگاه خوبی را در بین کارخانه ها و صنعت بسته بندی پیدا کند.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل  info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۰۰ ، ۱۳:۴۵
پریسا سهرابی
پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳ ب.ظ

تسمه باکیفیت تسمه پیشرو

تسمه باکیفیت تسمه پیشرو

تسمه باکیفیت دارای خصوصیاتی است که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.   تسمه باکیفیت تسمه ای است که در برابر با کارزیاد و همچنین با حرارت بالا بسیار مقاوم باشد.    ازانواع تسمه در کاربردهای مختلف استفاده می شود

تسمه باکیفیت دارای خصوصیاتی است که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.


تسمه باکیفیت تسمه ای است که در برابر با کارزیاد و همچنین با حرارت بالا بسیار مقاوم باشد. ازانواع تسمه در کاربردهای مختلف استفاده می شود. تسمه باکیفیت در بسیاری از صنعت های مختلف کاربرد دارد. کیفیت و کارایی تسمه در انواع کارخانه ها و صنعت های مختلف مهم است.

انتخاب انواع تسمه بستگی به صنعتی دارد که مورد نظر است. انواع تسمه ها در رنگ ها ، شکل ها و کارایی های مختلفی تولید و به بازارجهت استفاده در صنعت های مختلف عرضه می شود. تسمه باکیفیت بازرگانی تسمه پیشرو دربین بسیاری از تسمه فروش ها و شرکت های فروش کالاهای صنعتی بسیاراهمیت دارد. بازرگانی تسمه پیشرو با فروش تسمه باکیفیت توانسته جایگاه خوبی را کسب کند.

فروش تسمه باکیفیت تسمه پیشرو

فروش تسمه باکیفیت درشرکت های مختلف ، کارخانه ها و صنعت های مختلف بسیارکاربرد دارد.   از تسمه برای جابه جایی و انتقال قدرت استفاده می شود.  کیفیت و کارایی انواع تسمه ها در بسیاری از صنعت اهمیت زیادی دارد.

فروش تسمه باکیفیت درشرکت های مختلف ، کارخانه ها و صنعت های مختلف بسیارکاربرد دارد. از تسمه برای جابه جایی و انتقال قدرت استفاده می شود. از تسمه دربسیاری از صنعت های مختلف استفاده می شود. درتولید تسمه باید از مواد مرغوب استفاده شود که تسمه باکیفیت تولید شود. کیفیت و کارایی انواع تسمه ها در بسیاری از صنعت اهمیت زیادی دارد.

همانطور که درمطلب بالا گفته شد کیفیت تسمه و کارایی  تسمه در صنعت های مختلف اهمیت دارد. تسمه قطعه ای است که به کارایی و صنعت های مختلف سرعت می بخشد.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل  info@pishrobelt.com 

وب سایت   www.pishrobelt.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۰ ، ۱۲:۳۳
پریسا سهرابی
دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰ ق.ظ

رولیک نوار نقاله

رولیک نوار نقاله

رولیک نوار نقاله از قطعه های مهم در صنعت های مختلف است.   رولیک نوار نقاله باید بسیار با کیفیت تولید شود.   رولیک نوار نقاله در دو نوع فلزی و تفلونی تولید و به بازار مصرف در صنعت ها و کارخانه های مختلف ارسال می شود.

رولیک نوار نقاله از قطعه های مهم در صنعت های مختلف است.


رولیک نوار نقاله باید بسیار با کیفیت تولید شود. رولیک نوار نقاله در دو نوع فلزی و تفلونی تولید و به بازار مصرف در صنعت ها و کارخانه های مختلف ارسال می شود.

رولیک نوار نقاله وکاربرد آن

رولیک نوار نقاله همانطور که شده در بسیاری از صنعتها و کارخانه های مختلف کاربرد دارد. از کاربرد رولیک نوار نقاله می توان به هدایت کردن نوار نقاله اشاره کرد و البته باعث می شود تسمه نقاله به شکل u  لاتین شود. برای اینکه کارایی رولیک نوار نقاله افزایش یابد باید از رولیک نوار نقاله ضربه گیر استفاده کرد.

کاربرد رولیک نوار نقاله در صنایع مختلف

در بسیاری از کارخانجات  از رولیک نوار نقاله استفاده می شود. از رولیک نوار نقاله در بسیاری از حمل و نقل های سنگین و کارهایی که از حجم کاری زیادی استفاده می شود.ازرولیک نوار نقاله استفاده می شود. این قطعه دارای مزایای زیادی است، به همین علت از رولیک نوار نقاله در بسیاری از صنعت های مختلف استفاده می شود.

در بسیاری از کارخانه ها و بسیاری از صنعت های مختلف از رولیک نوار نقاله استفاده می شود. رولیک نوار نقاله در صنعت های مختلف باعث افزایش کارایی دستگاه می شود. رولیک نوار نقاله باعث افزایش سرعت می شودو باعث می شود تسمه خراب نشود یعنی از خرابی تسمه جلوگیری می کند.

رولیک نوار نقاله همانطور که شده در بسیاری از صنعتها و کارخانه های مختلف کاربرد دارد.   ازرولیک نوار نقاله استفاده می شود.  این قطعه دارای مزایای زیادی است، به همین علت از رولیک نوار نقاله در بسیاری از صنعت های مختلف استفاده می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل  info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۰۰ ، ۱۱:۳۰
پریسا سهرابی
يكشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۲۳ ق.ظ

تسمه نقاله پی یو pu

تسمه نقاله  پی یو pu

تسمه نقاله  پی یو pu در قسمت تسمه نقاله پی وی سیPVC  به شکل ظاهری ، ضخامت ، روش اتصال و نحوه عملکرد تسمه اشاره کردیم.  در مورد تسمه نقاله  پی یو pu نیز این خصوصیات صدق میکند. تفاوت های این دو تسمه در تسمه نقاله پی یو PU به جای پی وی سی PVC از پلی اورتان استفاده شده است.

تسمه نقاله  پی یو pu در قسمت تسمه نقاله پی وی سیPVC  به شکل ظاهری ، ضخامت ، روش اتصال و نحوه عملکرد تسمه اشاره کردیم.


در مورد تسمه نقاله  پی یو pu نیز این خصوصیات صدق میکند.

تفاوت های این دو تسمه در تسمه نقاله پی یو PU به جای پی وی سی PVC از پلی اورتان استفاده شده است.

این موضوع باعث شده تا تسمه پی یو PU نسبت به تسمه پی وی سی PVC قابلیت های بیشتری را دارا باشد.

برای مثال : این تسمه مقاومت بیشتری نسبت به روغن ، چربی ، حرارت غیر مستقیم بیشتر ، مواد لبنی و شوینده و همچنین برخی مواد شیمیایی را دارد. تسمه نقاله پی یو pu  در کارخانه های مواد غذایی بسیار کاربرد دارد.

خصوصیات تسمه نقاله  پی یو pu

یکی از مهمترین خصوصیات این تسمه نسبت به تسمه پی وی سی PVC ، تحمل بهتر در دمای پایین نیز می باشد. برای تونل های سرما و فریز استفاده گسترده ای می شود ، ضخامت تسمه پی یو PU از زیر1میل تا 3میل می باشد .این در صورتی است که تسمه پی وی سی تا ضخامت 6میل تنوع دارد.

از تسمه نقاله  پی یو pu در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود. یکی از خصوصیات تسمه نقاله  پی یو pu این است ، که بسیار مقاوم می باشد و این تسمه زیر گروه تسمه نقاله مواد غذایی است.

این موضوع باعث شده تا تسمه پی یو PU نسبت به تسمه پی وی سی PVC قابلیت های بیشتری را دارا باشد.   یکی از مهمترین خصوصیات این تسمه نسبت به تسمه پی وی سی PVC ، تحمل بهتر در دمای پایین نیز می باشد. برای تونل های سرما و فریز استفاده گسترده ای می شود ، ضخامت تسمه پی یو PU از زیر1میل تا 3میل می باشد.   از تسمه نقاله  پی یو pu در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود. یکی از خصوصیات تسمه نقاله  پی یو pu این است ، که بسیار مقاوم می باشد و این تسمه زیر گروه تسمه نقاله مواد غذایی است.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل   info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۰۹:۲۳
پریسا سهرابی
شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ

تسمه نقاله نانوایی

    

تسمه نقاله نانوایی

تسمه نقاله نانوایی یکی از تسمه های پر فروش و پرکاربرد درصنعت نانوایی است.   امروزه در نانوایی ها سعی بر این می باشد که از دستگاه های اتوماتیک استفاده شود و برای این منظور از تسمه نقاله نانوایی بهره گرفته می شود.   روش کار این دستگاه اینگونه است که خمیر بر روی تسمه قرار می گیرد و به صورت پهن شده از سمت دیگر دستگاه خارج می شود .

تسمه نقاله نانوایی یکی از تسمه های پر فروش و پرکاربرد درصنعت نانوایی است.


امروزه در نانوایی ها سعی بر این می باشد که از دستگاه های اتوماتیک استفاده شود و برای این منظور از تسمه نقاله نانوایی بهره گرفته می شود. روش کار این دستگاه اینگونه است که خمیر بر روی تسمه قرار می گیرد و به صورت پهن شده از سمت دیگر دستگاه خارج می شود .

 به همین دلیل به این دستگاه خمیر پهن کن نیز گفته می شود. تسمه هایی که برای این دستگاه استفاده می شود ، زیر مجموعه تسمه نقاله مواد غذایی می باشد که در قسمت مربوطه به آن اشاره کردیم.

کاربرد تسمه نقاله نانوایی

این تسمه ها تمام ویژگی های تسمه نقاله مواد غذایی را دارا می باشند ، با این تفاوت که نوع پوشش آن ها نسبت به کارکرد ، فرق می کند. برای مثال در جاهایی که خمیر با تسمه برخورد دارد ، باید جنس آن به صورتی باشد که خمیر به تسمه نچسبد. از نمونه تسمه هایی که برای نانوایی ، خمیر پهن کنی و شیرینی پزی استفاده می شود .

میتوان به تسمه دو طرف کتان ، دو طرف پلی استر ، تسمه پی وی سی PVC و تسمه های نمدی اشاره کرد.

این تسمه ها تمام ویژگی های تسمه نقاله مواد غذایی را دارا می باشند ، با این تفاوت که نوع پوشش آن ها نسبت به کارکرد ، فرق می کند.   برای مثال در جاهایی که خمیر با تسمه برخورد دارد ، باید جنس آن به صورتی باشد که خمیر به تسمه نچسبد.   میتوان به تسمه دو طرف کتان ، دو طرف پلی استر ، تسمه پی وی سی PVC و تسمه های نمدی اشاره کرد.

خصوصیات تسمه نقاله نانوایی

تسمه نقاله نانوایی در صنعت نانوایی استفاده می شود ، و دارای خصوصیات بسیار خوبی است که شامل : مقاومت بالا ، پاکیزگی و سرعت کار را بالا میبرد.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل    info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۰۰ ، ۱۲:۲۵
پریسا سهرابی
چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹ ب.ظ

کاربرد تسمه صنعتی

 کاربرد تسمه صنعتی

کاربرد تسمه صنعتی در بسیاری از صنعت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.   تسمه ها انواع مختلف دارند و با کاربرد های مختلف برای صنعت های مختلف در شکل ها ، اندازه ها و رنگ های مختلف تولید و به بازارعرضه می شود.  از تسمه صنعتی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود.   

کاربرد تسمه صنعتی در بسیاری از صنعت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.


از تسمه صنعتی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود. تسمه ها انواع مختلف دارند و با کاربرد های مختلف برای صنعت های مختلف در شکل ها ، اندازه ها و رنگ های مختلف تولید و به بازارعرضه می شود.

کاربرد تسمه صنعتی معمولا به کیفیت تسمه صنعتی دارد. معمولا از تسمه برای انتقال و سرعت بخشیدن به کارها در صنعت های مختلف استفاده می شود. تسمه صنعتی در بسیاری از صنعت ها به خصوص درانواع کارخانه های صنعتی و صنعت های متفاوت استفاده می شود.

کارخانه های مختلف و کاربرد تسمه صنعتی درآن ها

همانطور که گفته شد ، تسمه صنعتی بسیار کاربرد دارد.   کاربرد تسمه صنعتی در کارخانه های تولید و بسته بندی مواد غذایی بسیارزیاد است. همچنین ازتسمه صنعتی در صنعت های که بسیاراهمیت دارد استفاده می شود.

همانطور که گفته شد ، تسمه صنعتی بسیار کاربرد دارد. کاربرد تسمه صنعتی در کارخانه های تولید و بسته بندی مواد غذایی بسیارزیاد است.همچنین ازتسمه صنعتی در صنعت های که بسیاراهمیت دارد استفاده می شود.

در بسیاری از صنعت ها و انواع کارخانه های مختلف استفاده می شود. در انتخاب تسمه مرغوب و باکیفیت باید بسیار دقت داشت ، که کارایی لازم را داشته باشد. فروش تسمه صنعتی درجهان بسیار کاربرد دارد.

 از تسمه های صنعتی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شوند که عبارت است از:

  • در صنعت کالاهای ورزشی
  • در صنعت بسته بندی
  • در صنعت شیمیایی و دارویی

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

این بازرگانی با واردات مرغوب ترین و بهترین تسمه کارتن سازی توانسته جایگاه خوبی را در بین کارخانه ها و صنعت بسته بندی پیدا کند.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل  info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۰۰ ، ۱۲:۱۹
پریسا سهرابی