معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴ ق.ظ

تسمه نوار نقاله چیست

تسمه نوار نقاله چیست

تسمه نوار نقاله چیست باید در ابتدا جزئیاتی در مورد تسمه نوار نقاله بیان کرد  تسمه نوار نقاله به شکل ساده و آجدار تولید می شود.  در ایران تسمه نوار نقاله تولید می شود.

تسمه نوار نقاله چیست باید در ابتدا جزئیاتی در مورد تسمه نوار نقاله بیان کرد.


تسمه نوار نقاله به شکل ساده و آجدار تولید می شود. در ایران تسمه نوار نقاله تولید می شود. تسمه نوار نقاله در ضخامت های متفاوت برای کاربرد های مختلف تولید می شود. تسمه نوار نقاله وسیله ای است برای جابه جایی و حمل کردن مواد.

از تسمه نوار نقاله در بسیاری ازصنعت ها استفاده می شود. از تسمه نوار نقاله در صنعت هایی مثل کاشی و سرامیک ، آجر ، سیمان ، شن و ماسه استفاده می شود. از تسمه نوار نقاله برای صنعت هایی بسیار قوی استفاده می شود. تسمه نوار نقاله بر اساس میزان کشش تقسیم بندی و مرتبه بندی می شود.

تسمه نوار نقاله چیست و تاریخچه تسمه نوار نقاله

تسمه نوار نقاله برای نخستین بار در سال 1901 تولید و ارائه شد. در بسیاری از کشورها از تسمه نوارنقاله در معادن زغال سنگ استفاده می کنند. البته این نکته قابل ذکر است که در بسیاری از کشورهای آسیایی تسمه نوار نقاله مرغوب و با کیفیت تولید می شود و به بازارهای جهانی برای کاربرد های مختلف ارسال می شود.

تسمه نوار نقاله یکی از اجزای اصلی بسیاری از صنعت های مختلف است. تسمه نوار نقاله باید دارای کیفیت مطلوب باشد. تسمه نوار نقاله انواع مختلف دارد، اما تسمه نوار نقاله سبک و سنگین عمومی می باشد.

تسمه نوار نقاله برای نخستین بار در سال 1901 تولید و ارائه شد.   در بسیاری از کشورها از تسمه نوارنقاله در معادن زغال سنگ استفاده می کنند.  البته این نکته قابل ذکر است که در بسیاری از کشورهای آسیایی تسمه نوار نقاله مرغوب و با کیفیت تولید می شود و به بازارهای جهانی برای کاربرد های مختلف ارسال می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 

تلفن :33918635-021

 

        021-33988449     

 

ایمیل info@pishrobelt.com

 

وب سایت www.pishrobelt.com

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۳۴
پریسا سهرابی
پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵ ق.ظ

فروش انواع تسمه

فروش انواع تسمه

فروش انواع تسمه برای بسیاری از صنعت های مختلف ازاهمیت بالایی برخورداراست.   تسمه ها در انواع مختلف و با کاربرد های مختلف تولید می شود.   از انواع تسمه در صنعت های مختلف از جمله صنعت ساخت تردمیل ، در صنعت نساجی ، در صنعت کشاورزی ، صنعت کاشی و سرامیک ، صنعت قالب بندی استفاده می شود.

فروش انواع تسمه برای بسیاری از صنعت های مختلف ازاهمیت بالایی برخورداراست.


تسمه ها در انواع مختلف و با کاربرد های مختلف تولید می شود. از انواع تسمه در صنعت های مختلف از جمله صنعت ساخت تردمیل ، در صنعت نساجی ، در صنعت کشاورزی ، صنعت کاشی و سرامیک ، صنعت قالب بندی استفاده می شود.

صنعت تسمه و فروش انواع تسمه در صنعت های مختلف و استفاده از تسمه بسیاراست. از هر تسمه در صنعت های مختلف استفاده می شود. انواع تسمه در کاربرد های مختلف تولید می شود.

فروش انواع تسمه و کاربرد آن

در صنعت های مختلف از انواع تسمه استفاده می شود. در این مطلب به معرفی انواع تسمه می پردازیم. از تسمه استفاده های زیادی می شود.

  1. تسمه تخت
  2. تسمه گرد
  3. تسمه ذوزنقه ای
  4. تسمه تایمینگ
  5. تسمه چند شیار
  6. تسمه آجدار
  • تسمه تخت

از تسمه تخت دربسیاری از صنعت ها ازجمله نساجی ، چاپ و کشاورزی استفاده می شود.

  • تسمه گرد

از تسمه گرد در صنعت هایی استفاده می شود، که لازم به قدرت زیادی نداشته باشد. البته لازم به ذکر است که تسمه گرد به شکل دایره ای است.

  • تسمه ذوزنقه ای

از تسمه ذوزنقه ای در صنعت کاشی و سرامیک استفاده می شود.

  • تسمه آجدار

از تسمه آجدار برای انتقال دادن قدرت استفاده می شود. از تسمه آجدار در صنعت کشاورزی استفاده می شود.

  • تسمه چند شیار

تسمه چندشیار قابلیت انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد.

  • تسمه تایم

تسمه تایم دندانه دار می باشد. از تسمه تایم در صنعت پمپ های روغن استفاده می شود.

در صنعت های مختلف از انواع تسمه استفاده می شود.  در این مطلب به معرفی انواع تسمه می پردازیم. از تسمه استفاده های زیادی می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 

تلفن :33918635-021

 

        021-33988449     

 

ایمیل info@pishrobelt.com

 

وب سایت www.pishrobelt.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۵
پریسا سهرابی
پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴ ق.ظ

کیفیت تسمه نوار نقاله

کیفیت تسمه نوار نقاله

 کیفیت تسمه نوار نقاله بسیار اهمیت دارد از تسمه نوار نقاله برای حمل مواد و حمل و نقل استفاده می شود.  تسمه نوار نقاله در بسیاری از صنعت ها در سرتاسر جهان استفاده می شود.

    

کیفیت تسمه نوار نقاله بسیار اهمیت دارد.


از تسمه نوار نقاله برای حمل مواد و حمل و نقل استفاده می شود. تسمه نوار نقاله در بسیاری از صنعت ها در سرتاسر جهان استفاده می شود. تسمه نوار نقاله بسیار قدرت دارد. تسمه نوار نقاله از دو لایه تشکیل شده است. لاستیک و منجید از مواد های تشکیل دهنده تسمه نوار نقاله است.

تسمه نوار نقاله را در صنعت های مختلف بخصوص در صنعت های کاشی ، سرامیک و گچ کاربرد های زیادی دارد. تسمه نوار نقاله در ضخامت های مختلف برای کاربرد های مختلف تولید می شود. کیفیت تسمه نوار نقاله برای کاربرد های مختلف بسیار اهمیت دارد.

کیفیت تسمه نوار نقاله برای کاربرد های مختلف

تسمه نوار نقاله در خیلی از صنعت ها استفاده می شود و می توان گفت از قطعات بسیار مهم می باشد. کیفیت تسمه نوار نقاله برای صنعت های که از تسمه نوار نقاله استفاده می کنند باید بالا باشد ، چون برای حمل و نقل استفاده می شود. از تسمه نوار نقاله در معادن زغال سنگ استفاده می شود.

استفاده از تسمه نوار نقاله در کشور ایران و بسیاری از کشورهای دیگه رایج می باشد.از کشورهای آسیایی که در صنعت تسمه نوار نقاله بسیار فعالیت دارد می توان به کشور چین اشاره کرد. البته علاوه بر تولید داخلی تسمه نوار نقاله در ایران  از چین نیز تسمه نوار نقاله وارد ایران می شود.

تسمه نوار نقاله در خیلی از صنعت ها استفاده می شود و می توان گفت از قطعات بسیار مهم می باشد.  کیفیت تسمه نوار نقاله برای صنعت های که از تسمه نوار نقاله استفاده می کنند باید بالا باشد ، چون برای حمل و نقل استفاده می شود.  استفاده از تسمه نوار نقاله در کشور ایران و بسیاری از کشورهای دیگه رایج می باشد.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل   info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com  

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۲۴
پریسا سهرابی
پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۲۵ ق.ظ

عید سعید غدیر خم

گروه تسمه پیشرو صنعت عید ولایت را به شما عزیزان تبریک عرض می نماید.

 

کاملترین گالری عکس گل رز زیبا | رز قرمز, آبی, سفید, سبز, صورتی عاشقانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۰۰ ، ۰۶:۲۵
پریسا سهرابی
چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳ ق.ظ

کاربرد تسمه تردمیل

کاربرد تسمه تردمیل

   کاربرد تسمه تردمیل از کاربرد های بسیار مهم در صنعت ورزشی است.   از تسمه تردمیل در وسایل ورزشی بخصوص در تردمیل استفاده می شود تسمه تردمیل یکی از اصلی ترین قطعه در دستگاه تردمیل است.

کاربرد تسمه تردمیل از کاربرد های بسیار مهم در صنعت ورزشی است.


از تسمه تردمیل در وسایل ورزشی بخصوص در تردمیل استفاده می شود. تسمه تردمیل یکی از اصلی ترین قطعه در دستگاه تردمیل است. تسمه تردمیل در اندازه های مختلف برای استفاده در صنعت ساخت تردمیل ارسال می شود. کاربرد تسمه تردمیل بسیار مهم است. تسمه تردمیل و کارایی تسمه تردمیل به ضخامت ، ابعاد و جنس آن بستگی دارد.

تسمه تردمیل معمولا دو رو می باشد یعنی از هردو روی آن می توان استفاده کرد. تسمه تردمیل به شکل تسمه گریپ می باشد.

کاربرد تسمه تردمیل در صنعت ورزشی   

       

نکات زیادی در مورد کاربرد تسمه تردمیل هست که در این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد. از نکته هایی که در مورد کاربرد تسمه تردمیل می توان به آن اشاره کرد این است که ، برای اندازه گیری تسمه تردمیل باید دقت داشت که تسمه را دقیقا مطابق دستگاه برش دهید. چون اگر که طول و عرض را اشتباه بگیرید ممکن است باعث خسارت های به دستگاه تردمیل شوید.

تسمه تردمیل را باید حتما 4 تا 6 سال تعویض کرد. البته این نکته بسیار اهمیت دارد که اگر که از تردمیل هم استفاده نشود باید در زمان ذکر شده تسمه تردمیل را تعویض کنید تا آن کارایی را در موقع استفاده داشته باشد. تسمه تردمیل بعد از زمانی که ذکر شده است فاسد می شود. تسمه تردمیل وقتی دیگر قابل استفاده نیست که بوی سوختگی می دهد. البته باید گفت روغن کاری در تسمه تردمیل بسیار موثر است.

نکات زیادی در مورد کاربرد تسمه تردمیل هست که در این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.  از نکته هایی که در مورد کاربرد تسمه تردمیل می توان به آن اشاره کرد این است که ، برای اندازه گیری تسمه تردمیل باید دقت داشت که تسمه را دقیقا مطابق دستگاه برش دهید.  چون اگر که طول و عرض را اشتباه بگیرید ممکن است باعث خسارت های به دستگاه تردمیل شوید.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال آخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل info@pishrobelt.com

وب سایت www.pishrobelt.com

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۰۰ ، ۱۱:۲۳
پریسا سهرابی