معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹ ب.ظ

کاربرد تسمه

کاربرد تسمه

کاربرد تسمه  در بسیاری صنعت های مختلف می باشد .

کاربرد تسمه  در بسیاری صنعت های مختلف می باشد .


تسمه در انواع ، رنگ ها و اشکال مختلف برای صنعت های مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. کارایی تسمه بستگی به صنعتی دارد که قصد داریم درآن صنعت از تسمه مورد نظر استفاده کنیم. تسمه ها ساختار مختلفی دارند ، و از هر تسمه کارایی برای صنعتی دارد.

کاربرد تسمه درصنایع غذایی

  بسیاری از کارخانه های مواد غذایی از تسمه ها در صنعت خود و برای دستگاه های خود استفاده می کنند تسمه در انواع ، رنگ ها و اشکال مختلف برای صنعت های مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.         ازیک نوع تسمه به نام تسمه دونده در صنعت تولید تردمیل استفاده می شود.

کاربرد تسمه در صنعت غذایی بسیار اهمیت دارد، زیرا بسیاری از کارخانه های مواد غذایی از تسمه ها در صنعت خود و برای دستگاه های خود استفاده می کنند. بعنوان مثال در صنعت بسته بندی از تسمه بسته بندی استفاده می شود.

از تسمه مواد غذایی دربسیاری از کارخانه های مواد غذایی استفاده می شود .از تسمه مواد غذایی درکارخانه هایی مثل کارخانه تولید کیک و کلوچه ، کارخانه تولید بستنی ، کارخانه تولید آبمیوه و بسیاری از کارخانه های دیگر استفاده می شود. تسمه مواد غذایی یکی از پر کاربرد ترین تسمه ها است.

کاربرد تسمه در کالاهای ورزشی

کاربرد تسمه در صنعت غذایی بسیار اهمیت دارد    این نوع تسمه بسیار مقاوم است و در برابر وزن دونده و فشاری که از سوی دونده به تسمه وارد می شود بسیار مقاومت دارد.       تسمه ها برای هر کارایی و کاربردی که دارند تولید می شود، و بیشتربرای همان کاربرد دارند.

ازیک نوع تسمه به نام تسمه دونده در صنعت تولید تردمیل استفاده می شود. این نوع تسمه بسیار مقاوم است و در برابر وزن دونده و فشاری که از سوی دونده به تسمه وارد می شود بسیار مقاومت دارد. تسمه ها برای هر کارایی و کاربردی که دارند تولید می شود، و بیشتربرای همان کاربرد دارند.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده،  که طی چند سال آخر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 تلفن :33918635 -021

        021-33988449      

ایمیل info@pishrobelt.com

وب سایت www.pishrobelt.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی