معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۵۹ ق.ظ

تسمه چیست

تسمه چیست؟

کلمه تسمه چیست ؟ شاید از سولاتی باشد که برای مخاطبان گرامی پیش آمده باشد.

کلمه تسمه چیست ؟ شاید از سولاتی باشد که برای مخاطبان گرامی پیش آمده باشد.


تسمه چیست؟ تسمه یک وسیله ای است برای ایجاد ارتباط و قدرت بین دستگاه ها. تسمه در شکل ها ، رنگ ها ، اندازه ها و کارایی های مختلف تولید و به بازار مصرف در صنعت های ارائه می شود.

تسمه ها نواع مختلفی دارند ، و برای هر مصرف و هر صنعت از یک مدل تسمه استفاده می شود. به عنوان مثال برای تسمه تردمیل از یک نوع تسمه و برای تسمه مواد غذایی از یک مدل دیگر تسمه استفاده می شود. تسمه ها برای انتقال استفاده می شوند.

تسمه چیست ؟ و کارایی تسمه

 تسمه چیست؟ تسمه یک وسیله ای است برای ایجاد ارتباط و قدرت بین دستگاه ها.  تسمه در شکل ها ، رنگ ها ، اندازه ها و کارایی های مختلف تولید و به بازار مصرف در صنعت های ارائه می شود. تسمه ها نواع مختلفی دارند ، و برای هر مصرف و هر صنعت از یک مدل تسمه استفاده می شود.

کارایی تسمه و فروش تسمه در بسیاری از کارخانه های مختلف دیده می شود. از تسمه های مختلف در صنعت ها و کارخانه های مختلف استفاده می شود ، ازاستفاده های تسمه در کارخانه ها می توان به مواد ذیل اشاره کرد.

  • در کارخانه های تولید کیک و کلوچه
  • در کارخانه های بستنی سازی
  • در کارخانه های بسته بندی انواع مواد غذایی
  • در کارخانه های تولید دارو
  • در کارخانه های شیمیایی

تسمه چیست ؟ و انواع تسمه

کارایی تسمه و فروش تسمه در بسیاری از کارخانه های مختلف دیده می شود.  از تسمه های مختلف در صنعت ها و کارخانه های مختلف استفاده می شود  انواع تسمه در کارهای مختلف متفاوت است .

انواع تسمه در کارهای مختلف متفاوت است . بعنوان مثال می توان گفت از تسمه تردمیل برای دستگاه تردمیل در باشگاه های ورزشی استفاده کرد و از تسمه نوار نقاله و یا انواع تسمه های دیگر برای استفاده های مختلف در کارخانه ها و کارگاه ها استفاده می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده،  که طی چند سال آخر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 تلفن :33918635 -021

        021-33988449      

ایمیل info@pishrobelt.com

وب سایت www.pishrobelt.com

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی