معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

شنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۰۵ ق.ظ

تسمه صنعتی چیست؟

تسمه صنعتی چیست ؟

تسمه صنعتی چیست؟ یکی از سوالاتی است که شاید برای شما پیش آمده باشد.


تسمه صنعتی یک ابزاراست که انعطاف پذیر می باشد. از تسمه صنعتی استفاده های زیادی می شود. تسمه ها انواع مختلفی دارد. تسمه صنعتی در رنگ ها وشکل های مختلفی تولید می شود.

 تسمه صنعتی کاربرد های زیادی در بسیاری از صنعت ها دارد ، به همین خاطر تسمه در انواع مختلف برای کاربرد های مختلف تولید می شود. از مدل های پرکاربرد تسمه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • تسمه نقاله
  • تسمه انتقال قدرت
  • تسمه وی بلت
  • تسمه تایم
  • تسمه دنده

تسمه صنعتی چیست؟ یکی از سوالاتی است که شاید برای شما پیش آمده باشد.   تسمه صنعتی یک ابزاراست که انعطاف پذیر می باشد.   از تسمه صنعتی استفاده های زیادی می شود.

تسمه صنعتی چیست ومزایای تسمه صنعتی

از تسمه صنعتی در کارخانه های مختلف استفاده می شود. این تسمه دارای مزیت های بسیاری است، در ادامه این مطلب به چند مزیت تسمه صنعتی اشاره می کنیم :

  • وابسته نبودن به محوری به شافت‌های هم تراز
  • تسمه های صنعتی در برابر رطوبت از ماشین‌آلات محافظت می کند
  • تسمه صنعتی عایقی بسیار خوب است
  • نیازی به روغن کاری ندارد
  • کارایی و کاربرد خوب
  • مقاومت بالای تسمه صنعتی

 تسمه صنعتی در رنگ ها وشکل های مختلفی تولید می شود.  تسمه صنعتی کاربرد های زیادی در بسیاری از صنعت ها دارد   از تسمه صنعتی در کارخانه های مختلف استفاده می شود.

کاربرد تسمه صنعتی چیست ؟

تسمه صنعتی ارزانترین ابزار برای انتقال نیرو می باشد. روش کار تسمه صنعتی به این صورت است که انتقال نیرو توسط تسمه ها و پولی ها انجام می شود. کاربرد تسمه صنعتی در بسیاری از کارخانه ها و صنعت های مختلف است.

بعنوان مثال از تسمه صنعتی در صنعت قلب بندی ، در صنعت مواد غذایی و دارویی ، در صنعت تولید تردمیل و بسیاری دیگر از صنعت ها از تسمه صنعتی استفاده می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال آخردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل  info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی