معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۰۲ ب.ظ

مزایای تسمه

مزایای تسمه

مزایای تسمه بسیار زیاد است.


تسمه ها در انواع مختلف در شکل ها ، کاربردها ، رنگ ها و اندازه های مختلف تولید وبه بازارعرضه می شود. تسمه باعث می شود ، سرعت کارخانه ها و در کل صنعت هایی که از تسمه در کارخود استفاده می کنند زیاد شود.

از تسمه برای انتقال قدرت بین دو محور استفاده می شود. در بعضی از صنعت ها نیز معمولا برای کاهش سرعت از تسمه استفاده می شود. درواقع این نکته قابل ذکر است که هر چه عرض تسمه زیادتر باشد، قدرت بیشتری را منتقل می کند. تسمه ها معمولا برای وقت های طولانی استفاده می شود.

مزایای تسمه بسیار زیاد است.    تسمه ها در انواع مختلف در شکل ها ، کاربردها ، رنگ ها و اندازه های مختلف تولید وبه بازارعرضه می شود.    تسمه باعث می شود ، سرعت کارخانه ها و در کل صنعت هایی که از تسمه در کارخود استفاده می کنند زیاد شود.

مزایای تسمه در صنعت های مختلف

همانطور که گفته شد مزایای تسمه زیاد می باشد، از این رو بسیاری از کارخانه ها برای پیش برد و بازدهی بیشتر کارخود ازتسمه استفاده می کنند. ازمزایای مهم تسمه می توان به هزینه پایین نسبت به قطعه ها و وسایل های دیگر و صدای کمتر اشاره کرد.

مزایای تسمه بسیار زیاد است ، بعنوان مثال می توان گفت از یک نوع تسمه در صنعت مواد غذایی و دارویی استفاده می شود و از یک نوع تسمه دیگردر صنعت نانوایی و از انواع تسمه های دیگر هر کدام در صنعت های دیگر استفاده می شود.

از تسمه برای انتقال قدرت بین دو محور استفاده می شود.    در بعضی از صنعت ها نیز معمولا برای کاهش سرعت از تسمه استفاده می شود  تسمه ها معمولا برای وقت های طولانی استفاده می شود.

مزایای تسمه در صنعت ورزشی

از دیگر مزایای تسمه می توان به صنعت ورزشی و تولید وسایل های ورزشی اشاره کرد.از تسمه تردمیل در تولید دستگاه تردمیل برای ورزش کردن استفاده می شود. تسمه تردمیل را در دستگاه تردمیل استفاده می کنند.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال آخردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل  info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com

 

نظرات  (۲)

بسیار عالی

پاسخ:
باتشکر

سایت شما عالی هستش 
امیدوارم موفق باشید

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی