معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶ ق.ظ

تسمه نقاله گریپ

    

تسمه نقاله گریپ

تسمه نقاله گریپ یا تسمه گریپ یکی از تسمه هایی می باشد    روی این تسمه آج هایی به شکل لانه زنبور وجود دارد که از جنس PVC می باشد و لایه زیرین تسمه از پلی استر تشکیل شده است.  عمده مصرف تسمه نقاله گریپ در صنایع قالیشویی های تمام اتوماتیک ، صنایع کارتن سازی و بسته بندی مواد غذایی می باشد .

تسمه نقاله گریپ یا تسمه گریپ یکی از تسمه هایی می باشد ، که برای حمل ، جا به جایی و صنایع بسته بندی استفاده می شود. روی این تسمه آج هایی به شکل لانه زنبور وجود دارد که از جنس PVC می باشد و لایه زیرین تسمه از پلی استر تشکیل شده است.

عمده مصرف تسمه نقاله گریپ در صنایع قالیشویی های تمام اتوماتیک ، صنایع کارتن سازی و بسته بندی مواد غذایی می باشد ، اصلی ترین رنگ های موجود در بازار ایران ، رنگ های سبز ، مشکی و قرمز می باشد. تسمه نقاله گریپ یعنی هر چیزی که شبیه به لانه زنبور است.

 گریپ قرمز رنگ که جنس آن لاستیکی می باشد بیشتر خاصیت ضد سایش بودن را دارد برای همین تسمه نقاله گریپ را بر روی تسمه انتقال نیرو میچسبانیم که در مواقع لازم از این تسمه برای گرفتن فشار استفاده شود.

تسمه نقاله گریپ به سه نوع دسته بندی شده است:

  • گریپ پی وی سی PVC که لایه زیرین آن پلی استر است.
  • گریپ لاستیکی که لایه زیرین آن لاستیکی است.
  • گریپ لاستیکی که لایه زیرین آن از جنس پلی استر است.

•	گریپ پی وی سی PVC که لایه زیرین آن پلی استر است.  	گریپ لاستیکی که لایه زیرین آن لاستیکی است.   گریپ لاستیکی که لایه زیرین آن از جنس پلی استر است.

کاربرد تسمه نقاله گریپ

ازتسمه نقاله گریپ برای کاربرهای مختلفی استفاده می شود. از جمله کاربرد هایی که بسیار مهم است شامل:

  • در صنعت ساخت کارتن
  • در صنعت بسته بندی مواد غذایی
  • در صنعت شست و شوی فرش و قالی

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل    info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی