معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶ ق.ظ

تسمه تایمینگ

تسمه تایمینگ

تسمه تایمینگ درسال 1945 برای اولین و نخستین بارتولید و به بازار فروش ارائه شد    تسمه تایمینگ یکی از پر مصرف ترین تسمه ها در صنعت های مختلف می باشد.    تسمه تایمینگ در بسیاری از صنعت ها کاربرد دارد.

تسمه تایمینگ درسال 1945 برای اولین و نخستین بارتولید و به بازار فروش ارائه شد.


تسمه تایمینگ یکی از پر مصرف ترین تسمه ها در صنعت های مختلف می باشد.

کاربرد تسمه تایمینگ

تسمه تایمینگ در بسیاری از صنعت ها کاربرد دارد. از جمله کاربرد هایی که از این تسمه در صنعت های مختلف دارد می توان به مورد های ذیل اشاره کرد:

  • صنعت چاپ و بسته بندی
  • صنعت کاشی و سرامیک
  • صنعت نفت ، گاز و پترو شیمی

 خصوصیات تسمه تایمینگ 

تسمه تایمینگ نیز یکی از نوع های تسمه می باشد، که کار انتقال نیرو را انجام می دهد. تفاوت تسمه تایمینگ با دیگر تسمه های انتقال نیرو همانطور که از اسم تسمه مشخص حرکت روی تایم و بسیار دقیق می باشد. تسمه تایمینگ دارای دندانه می باشد، که بسته به نوع تسمه تایم گام های یکی دارند.

 تسمه های تایمینگ در دو نوع لاستیکی و پلی ارتان تولید و به بازار فروش و مصرف عرضه می شود. در نوع لاستیکی برای مقاومت از الیاف و در نوع پلی ارتان از رشته سیم های قوی که در طول تسمه کشیده شده است استفاده می شود.

تسمه تایمینگ نیز یکی از نوع های تسمه می باشد، که کار انتقال نیرو را انجام می دهد.    تفاوت تسمه تایمینگ با دیگر تسمه های انتقال نیرو همانطور که از اسم تسمه مشخص حرکت روی تایم و بسیار دقیق می باشد.   تسمه تایمینگ دارای دندانه می باشد، که بسته به نوع تسمه تایم گام های یکی دارند.

تولید و واردات تسمه تایمینگ به دو صورت مدار باز که در عرض 10 سانتی و طول 100 متری می باشد و همچنین به صورت مدار بسته فابریکی در سایزهای مختلف است. از این تسمه در اندازه های مختلف استفاده می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 

تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل info@pishrobelt.com

وب سایت www.pishrobelt.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی