معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴ ق.ظ

تسمه نقاله مواد غذایی

تسمه نقاله مواد غذایی

تسمه نقاله مواد غذایی در بسیاری از کارخانه ها و صنعت ها ازاهمیت زیادی برخوردار است.  امروزه در صنعت غذایی ، ماشین آلات ها ، کارهای زیادی را بدون دخالت انسان انجام می دهند.  از تسمه برای انتقال مواد غذایی ، پخت مواد غذایی ، بسته بندی و... استفاده می شود.

تسمه نقاله مواد غذایی در بسیاری از کارخانه ها و صنعت ها ازاهمیت زیادی برخوردار است.


امروزه در صنعت غذایی ، ماشین آلات ها ، کارهای زیادی را بدون دخالت انسان انجام می دهند . از تسمه برای انتقال مواد غذایی ، پخت مواد غذایی ، بسته بندی و... استفاده می شود. تسمه ها طیف های بسیاری دارند که کاربرد هر کدام به یک صورت می باشد .

 تسمه های مواد غذایی نیز که برای صنایع غذایی استفاده می شود، خود به چند زیر شاخه تبدیل می شود که تفاوت آنها در میزان تحمل حرارت ، نوع پوشش سطحی آنها ، رنگ و ... می باشد. تسمه نقاله PVC پی وی سی و تسمه نقاله پی یو PU از زیر مجموعه های تسمه نقاله مواد غذایی هستند که در ادامه به آن ها بیشتر اشاره خواهیم کرد.

کاربرد تسمه نقاله مواد غذایی در صنعت های مختلف

از تسمه نقاله مواد غذایی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود. از جمله صنعت هایی که از تسمه نقاله مواد غذایی استفاده می کنند شامل:

  • در صنعت شیرینی پزی و کیک پزی
  • در صنعت نانوایی
  • در کارخانه جات تولید مواد غذایی

 تسمه های مواد غذایی نیز که برای صنایع غذایی استفاده می شود، خود به چند زیر شاخه تبدیل می شود که تفاوت آنها در میزان تحمل حرارت ، نوع پوشش سطحی آنها ، رنگ و ... می باشد.  تسمه نقاله PVC پی وی سی و تسمه نقاله پی یو PU از زیر مجموعه های تسمه نقاله مواد غذایی هستند که در ادامه به آن ها بیشتر اشاره خواهیم کرد. از تسمه نقاله مواد غذایی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود.

 خصوصیات تسمه نقاله مواد غذایی

تسمه نقاله مواد غذایی باید پاکیزه باشد ، این موضوع اهمیت بسیاری دارد. تسمه نقاله مواد غذایی در صنعت جهان بسیار اهمیت دارد و این تسمه دارای خصوصیات خوبی هستند. تسمه نقاله مواد غذایی جز تسمه هایی است که در بسیاری از کارخانه ها و صنعت های مختلف کارایی دارد.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل    info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی