معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۲۲ ب.ظ

تسمه نقاله pvc

    

  تسمه نقاله pvc

 از مهمترین دلایل هم میتوان به سازگاری بالای جنس تسمه با مواد غذایی ، دارویی و بهداشتی اشاره کرد .    تسمه نقاله  PVC در عرض ، رنگ و ضخامت تنوع بسیاری دارد و همین خصوصیت باعث شده تا این نوع تسمه نقاله در بسیاری از خطوط حمل و ... قابل استفاده باشد .    تولید این تسمه ها به صورت رول 2 متری می باشد ، بنابراین برای مصرف باید از رول تسمه برش خورده و دو سر کار به هم متصل شود .

تسمه نقاله pvc در طیف مواد غذایی یکی از پر کاربرد ترین تسمه ها می باشد .


از مهمترین دلایل هم میتوان به سازگاری بالای جنس تسمه با مواد غذایی ، دارویی و بهداشتی اشاره کرد . تسمه نقاله  PVC در عرض ، رنگ و ضخامت تنوع بسیاری دارد و همین خصوصیت باعث شده تا این نوع تسمه نقاله در بسیاری از خطوط حمل و ... قابل استفاده باشد . تولید این تسمه ها به صورت رول 2 متری می باشد ، بنابراین برای مصرف باید از رول تسمه برش خورده و دو سر کار به هم متصل شود .

اتصال تسمه ها باید به گونه ای باشد که در سرعت بالا و برای حمل اشیاء به مشکل بر نخورد . تسمه نقاله pvc یک نمونه تسمه نقاله مواد غذایی محسوب می شود.

 آپارات انواع تسمه و  تسمه نقاله pvc

آپارات تسمه ها به دو صورت چسبی و اتصال ذوبی انجام می گیرد:

  1. در اتصال چسبی از دو سر تسمه لایه برداری می شود ، تا زمانی که دو سر تسمه را روی هم قرار می دهیم ، ضخامت تسمه با بقیه جاهای تسمه نقاله یکی باشد.
  2. اتصال نوع ذوبی که چندین سال است وارد ایران شده است ، مقاومت بیشتری نسبت به نوع اتصال چسبی دارد . در این نوع آپارات تسمه با قرار گرفتن در حرارت بالا و دستگاه پرس درهم مایع می شود.

در برخی موارد که نمی توانیم انواع تسمه و تسمه نقاله pvc را به صورت آپارات شده روی کار بیاندازیم ، از بست و چنگ تسمه استفاده می کنیم و یا در محل مشخص شده مشتریان آپارات را انجام می شود . در قسمت بست و چنگ تسمه به این نوع بیشتر اشاره کرده ایم.

تسمه نقاله pvc در طیف مواد غذایی یکی از پر کاربرد ترین تسمه ها می باشد .   اتصال تسمه ها باید به گونه ای باشد که در سرعت بالا و برای حمل اشیاء به مشکل بر نخورد .   1.	در اتصال چسبی از دو سر تسمه لایه برداری می شود ، تا زمانی که دو سر تسمه را روی هم قرار می دهیم ، ضخامت تسمه با بقیه جاهای تسمه نقاله یکی باشد.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیردر صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل info@pishrobelt.com

وب سایت www.pishrobelt.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی