معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸ ب.ظ

بست و چنگ تسمه

    

بست و چنگ تسمه

بست و چنگ تسمه در مواقعی استفاده می شود که به دلایلی نمیتوان تسمه های آپارات شده را تحویل داد.  بعنوان مثال : در برخی از دستگاه ها نمی شود تسمه را به صورت مدار بسته روی غلطک ها سوار کرد ، به همین علت  دو سر کار را به وسیله دستگاه مخصوص چنگ نصب میکنند که بهتر است.  وقتی بست و چنگ تسمه را روی دستگاه ها دو طرف کار را باید بهم هم دیگه وصل کنیم.  

بست و چنگ تسمه در مواقعی استفاده می شود ،که به دلایلی نمیتوان تسمه های آپارات شده را تحویل داد.


بعنوان مثال : در برخی از دستگاه ها نمی شود تسمه را به صورت مدار بسته روی غلطک ها سوار کرد ، به همین علت  دو سر کار را به وسیله دستگاه مخصوص چنگ نصب میکنند که بهتر است.

وقتی بست و چنگ تسمه را روی دستگاه ها دو طرف کار را باید بهم هم دیگه وصل کنیم. البته بعد از وصل کردن باید باید مفتول چنگ را نیز به یک دیگر وصل کرد.

کاربرد بست و چنگ تسمه

از بست و چنگ تسمه در تسمه هایی استفاده می شود که به صورت مدار بسته می باشند. از بست و چنگ تسمه سوزنی در تسمه های مواد غذایی بیشتر استفاده می شود ، چون که در این تسمه ها کارایی بهتر و بیشتری دارند.

بست و چنگ های سوزنی را در دستگاه های مخصوصی  بیشتر قابل وصل می باشد. برای این کار باید بسیار توجه و دقت داشت و صد البته باید توسط مهندس های حرفه ای انجام شود. یک مدل بست دیگه هست به نام بست لولایی . از این مدل تسمه در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود.این بست بسیار شبیه لولا است.

بست و چنگ تسمه در ضخامت های مختلفی تولید و به بازارو صنعت های مختلف عرضه می شود.

 البته بعد از وصل کردن باید باید مفتول چنگ را نیز به یک دیگر وصل کرد.  از بست و چنگ تسمه در تسمه هایی استفاده می شود که به صورت مدار بسته می باشند.   از بست و چنگ تسمه سوزنی در تسمه های مواد غذایی بیشتر استفاده می شود ، چون که در این تسمه ها کارایی بهتر و بیشتری دارند.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه وتسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیردرصنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی و ارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها و کارخانه ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل   info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com  

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی