معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰ ق.ظ

رولیک نوار نقاله

رولیک نوار نقاله

رولیک نوار نقاله از قطعه های مهم در صنعت های مختلف است.   رولیک نوار نقاله باید بسیار با کیفیت تولید شود.   رولیک نوار نقاله در دو نوع فلزی و تفلونی تولید و به بازار مصرف در صنعت ها و کارخانه های مختلف ارسال می شود.

رولیک نوار نقاله از قطعه های مهم در صنعت های مختلف است.


رولیک نوار نقاله باید بسیار با کیفیت تولید شود. رولیک نوار نقاله در دو نوع فلزی و تفلونی تولید و به بازار مصرف در صنعت ها و کارخانه های مختلف ارسال می شود.

رولیک نوار نقاله وکاربرد آن

رولیک نوار نقاله همانطور که شده در بسیاری از صنعتها و کارخانه های مختلف کاربرد دارد. از کاربرد رولیک نوار نقاله می توان به هدایت کردن نوار نقاله اشاره کرد و البته باعث می شود تسمه نقاله به شکل u  لاتین شود. برای اینکه کارایی رولیک نوار نقاله افزایش یابد باید از رولیک نوار نقاله ضربه گیر استفاده کرد.

کاربرد رولیک نوار نقاله در صنایع مختلف

در بسیاری از کارخانجات  از رولیک نوار نقاله استفاده می شود. از رولیک نوار نقاله در بسیاری از حمل و نقل های سنگین و کارهایی که از حجم کاری زیادی استفاده می شود.ازرولیک نوار نقاله استفاده می شود. این قطعه دارای مزایای زیادی است، به همین علت از رولیک نوار نقاله در بسیاری از صنعت های مختلف استفاده می شود.

در بسیاری از کارخانه ها و بسیاری از صنعت های مختلف از رولیک نوار نقاله استفاده می شود. رولیک نوار نقاله در صنعت های مختلف باعث افزایش کارایی دستگاه می شود. رولیک نوار نقاله باعث افزایش سرعت می شودو باعث می شود تسمه خراب نشود یعنی از خرابی تسمه جلوگیری می کند.

رولیک نوار نقاله همانطور که شده در بسیاری از صنعتها و کارخانه های مختلف کاربرد دارد.   ازرولیک نوار نقاله استفاده می شود.  این قطعه دارای مزایای زیادی است، به همین علت از رولیک نوار نقاله در بسیاری از صنعت های مختلف استفاده می شود.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل  info@pishrobelt.com

وب سایت  www.pishrobelt.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی