معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴ ق.ظ

فروش تسمه تردمیل

فروش تسمه تردمیل

   فروش تسمه تردمیل در بسیاری از شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.   از تسمه تردمیل در ساخت تردمیل استفاده می شود.   تسمه تردمیل در اندازه های مختلف تولید می شود.

فروش تسمه تردمیل در بسیاری از شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.


از تسمه تردمیل در ساخت تردمیل استفاده می شود. تردمیل یکی از وسایل های ورزشی خیلی مهم در باشگاه های ورزشی است. در تردمیل اصلی ترین قطعه تسمه تردمیل می باشد. تسمه تردمیل در اندازه های مختلف تولید می شود.

تسمه تردمیل برای سازندگان وسیله ورزشی از جمله تردمیل بسیار اهمیت دارد. کیفیت تسمه تردمیل باید بالا باشد .خرید و فروش تسمه تردمیل برای شرکت هایی که تسمه تردمیل را در اختیارباشگاه های ورزشی قرار می دهند بسیار اهمیت دارد.

      

فروش تسمه تردمیل و کارایی تسمه تردمیل

فروش تسمه تردمیل و کاربرد آن بستگی به چند مورد دارد که شامل ابعاد آن ، ضخامت و جنس آن.  البته این نکته قابل ذکر است که تسمه تردمیل از جنس لاستیکی است.   برای خرید تسمه تردمیل اولین کاری که باید انجام داد، این است که باید تسمه را از تردمیل جدا کرد.

فروش تسمه تردمیل و کاربرد آن بستگی به چند مورد دارد که شامل ابعاد آن ، ضخامت و جنس آن. البته این نکته قابل ذکر است که تسمه تردمیل از جنس لاستیکی است. تسمه تردمیل به شکل گریپ نیز می باشد. برای خرید تسمه تردمیل اولین کاری که باید انجام داد، این است که باید تسمه را از تردمیل جدا کرد.

از دلایل اینکه اول باید تسمه را از دستگاه تردمیل جدا کرد این است که ، اندازه و سایز تسمه در طول و عرض مناسب باید برش داده شود. اگر که وقت اندازه گیری تسمه از تردمیل جدا نشود باعث اشتباه در اندازه گیری می شود. تسمه تردمیل را باید معمولا بین 4 تا 6 سال تعویض کرد.

 تسمه تردمیل را در زمان گفته شده باید تعویض کرد ، زیرادر آن مدت تسمه تردمیل فاسد می شود، حتی اگر که از تسمه استفاده نشده باشد. 

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال آخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل info@pishrobelt.com

وب سایت www.pishrobelt.com

 

  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی