معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳ ق.ظ

کاربرد تسمه تردمیل

کاربرد تسمه تردمیل

   کاربرد تسمه تردمیل از کاربرد های بسیار مهم در صنعت ورزشی است.   از تسمه تردمیل در وسایل ورزشی بخصوص در تردمیل استفاده می شود تسمه تردمیل یکی از اصلی ترین قطعه در دستگاه تردمیل است.

کاربرد تسمه تردمیل از کاربرد های بسیار مهم در صنعت ورزشی است.


از تسمه تردمیل در وسایل ورزشی بخصوص در تردمیل استفاده می شود. تسمه تردمیل یکی از اصلی ترین قطعه در دستگاه تردمیل است. تسمه تردمیل در اندازه های مختلف برای استفاده در صنعت ساخت تردمیل ارسال می شود. کاربرد تسمه تردمیل بسیار مهم است. تسمه تردمیل و کارایی تسمه تردمیل به ضخامت ، ابعاد و جنس آن بستگی دارد.

تسمه تردمیل معمولا دو رو می باشد یعنی از هردو روی آن می توان استفاده کرد. تسمه تردمیل به شکل تسمه گریپ می باشد.

کاربرد تسمه تردمیل در صنعت ورزشی   

       

نکات زیادی در مورد کاربرد تسمه تردمیل هست که در این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد. از نکته هایی که در مورد کاربرد تسمه تردمیل می توان به آن اشاره کرد این است که ، برای اندازه گیری تسمه تردمیل باید دقت داشت که تسمه را دقیقا مطابق دستگاه برش دهید. چون اگر که طول و عرض را اشتباه بگیرید ممکن است باعث خسارت های به دستگاه تردمیل شوید.

تسمه تردمیل را باید حتما 4 تا 6 سال تعویض کرد. البته این نکته بسیار اهمیت دارد که اگر که از تردمیل هم استفاده نشود باید در زمان ذکر شده تسمه تردمیل را تعویض کنید تا آن کارایی را در موقع استفاده داشته باشد. تسمه تردمیل بعد از زمانی که ذکر شده است فاسد می شود. تسمه تردمیل وقتی دیگر قابل استفاده نیست که بوی سوختگی می دهد. البته باید گفت روغن کاری در تسمه تردمیل بسیار موثر است.

نکات زیادی در مورد کاربرد تسمه تردمیل هست که در این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.  از نکته هایی که در مورد کاربرد تسمه تردمیل می توان به آن اشاره کرد این است که ، برای اندازه گیری تسمه تردمیل باید دقت داشت که تسمه را دقیقا مطابق دستگاه برش دهید.  چون اگر که طول و عرض را اشتباه بگیرید ممکن است باعث خسارت های به دستگاه تردمیل شوید.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه  و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال آخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 

تلفن :33918635-021

        021-33988449      

ایمیل info@pishrobelt.com

وب سایت www.pishrobelt.com

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی