معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴ ق.ظ

لیست تسمه فروشی

لیست تسمه فروشی

در این مطلب لیست تسمه فروشی که کارفروش تسمه را درایران انجام می دهند. دراین مطلب به معرفی معتبرترین تسمه فروشی تهران اشاره خواهیم کرد. انواع تسمه در کاربرد ها و شکل های مختلف برای کارایی ها و مصرف های مختلف برای انواع کارخانه ها و صنعت های متفاوت تولید می شود.

در این مطلب لیست تسمه فروشی که کارفروش تسمه را درایران انجام می دهند.


دراین مطلب به معرفی معتبرترین تسمه فروشی تهران اشاره خواهیم کرد. انواع تسمه در کاربرد ها و شکل های مختلف برای کارایی ها و مصرف های مختلف برای انواع کارخانه ها و صنعت های متفاوت تولید می شود.

تسمه ها همانطور که گفته شد، در انواع مختلف تولید می شود. از انواع تسمه باید  به تسمه نقاله گریپ ، تسمه تایمینگ ، تسمه چاپ و بسته بندی، تسمه های شیاری، تسمه نانوایی، تسمه pu، تسمه انتقال نیرو، تسمه برزنتی ، تسمه پلی کرد و پلی اورتان و ... اشاره کرد.

 لیست تسمه فروشی  و معرفی انواع تسمه

تسمه نقاله گریپ آج دار می باشد. این تسمه مانند لانه زنبور است. تسمه تایمینگ مثل زنجیر و چرخ دنده است. از تسمه چاپ و بسته بندی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود. در بسیاری از صنعت های مختلف از تسمه شیاری استفاده می شود. تسمه نقاله آجدار برای صنعت سرامیک مناسب است.

تسمه pvc مناسب برای صنعت دارویی می باشد. تسمه pu  یکی از تسمه هایی است ، که برای استفاده های بسیاری مناسب است. تسمه انتقال نیرو مناسب صنعت نساجی است و البته در صنعت نانوایی از صنعت نانوایی استفاده می شود. تسمه برزنتی و قاشقک مناسب حمل و نقل است.

تسمه پلی کرد و پلی اورتان بسیار استفاده دارد. انواع مختلف تسمه باکیفیت باید در معتبرترین تسمه فروشی تهران باشد. گروه بازرگانی تسمه پیشرو این خصوصیات را دارد.

تسمه نقاله گریپ آج دار می باشد. این تسمه مانند لانه زنبور است. تسمه تایمینگ مثل زنجیر و چرخ دنده است.    از تسمه چاپ و بسته بندی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود.   

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

 

تلفن :33918635-021 

        021-33988449     

ایمیل info@pishrobelt.com 

وب سایت www.pishrobelt.com

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی