معتبرترین فروشگاه تسمه

این گروه با ارائه انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آماده همکاری با تمامی صنعت ها می باشد.
مشخصات بلاگ

این بازرگانی با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

جمعه, ۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵ ب.ظ

نشانه خرابی تسمه

 نشانه  خرابی تسمه

نشانه های خرابی تسمه در تسمه های مختلف متفاوت است.  همانطور که در مطالب قبل توضیح داده شد ، از تسمه برای کاربردهای مختلف و کارایی های مختلف استفاده می شود.  تسمه به صورت شکل های مختلف و کاربردهای مختلف برای صنعت ها و کاربرد های مختلف تولید می شود. 

نشانه  خرابی تسمه در تسمه های مختلف متفاوت است.


همانطور که در مطالب قبل توضیح داده شد ، از تسمه برای کاربردهای مختلف و کارایی های مختلف استفاده می شود. تسمه به صورت شکل های مختلف و کاربردهای مختلف برای صنعت ها و کاربرد های مختلف تولید می شود. از نشانه خرابی تسمه می توان به ترک خوردگی تسمه ، نفوذ روغن به خورد تسمه و کش آمدن تسمه اشاره کرد.

صنعت هایی که از انواع تسمه استفاده می کنند ، باید توجه داشته باشند ، که همیشه تسمه زاپاس داشته باشند.در زمان خرابی تسمه باید تسمه را تعویض کرد. همانطور که گفته شد از نشانه  خرابی تسمه ترک خوردن تسمه است. ترک خوردن ممکن است در اثر موارد مختلفی باشد.

یکی دیگراز نشانه های خرابی تسمه نفوذ روغن است که بسیار مهم است. یکی دیگر از نشانه های خرابی تسمه  کش آمدن تسمه است که این عامل ممکن است در اثر کار مداوم تسمه باشد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

نشانه  خرابی تسمه در انواع تسمه

در تسمه های مختلف ممکن است نشانه های خرابی تسمه متفاوت باشد. تسمه ها باید مدتی یک بار تعویض شود. تسمه ها برای بهتر کارکرد صنعت ها تولید شده است. صنعت های زیادی از انواع تسمه و تسمه نوار نقاله استفاده می کنند. صنعت های مختلف باید به نشانه  خرابی تسمه آگاهی لازم را داشته باشند و برای صنعت و فعالیت خود از افراد خبره باید استفاده کنند.

در تسمه های مختلف ممکن است نشانه های خرابی تسمه متفاوت باشد.  تسمه ها باید مدتی یک بار تعویض شود. تسمه ها برای بهتر کارکرد صنعت ها تولید شده است.  صنعت های مختلف باید به نشانه های خرابی تسمه آگاهی لازم را داشته باشند و برای صنعت و فعالیت خود از افراد خبره باید استفاده کنند.

بازرگانی تسمه پیشرو

بازرگانی تسمه پیشرو ، از سال 1368 فعالیت خود را درزمینه فروش انواع تسمه و تسمه نوار نقاله آغاز کرده که طی چند سال اخیر در صنعت تسمه جایگاه خوبی پیدا کرده است. این بازرگانی با دادن اطلاعات کافی وارائه انواع تسمه باکیفیت آماده همکاری با تمامی صنعت ها را دارد.

 تهران ، سعدی جنوبی ، کوچه نفیسی ، پاساژ جوانشیر ، طبقه دوم ، پلاک 2

تلفن :33918635-021 

        021-33988449     

ایمیل info@pishrobelt.com 

وب سایت  www.pishrobelt.com

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی